تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 20:19
128 بازدید
کد خبر : 208757

یک متخلف دارویی در البرز روانه زندان شد

یک متخلف دارویی در البرز روانه زندان شد

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی‌زاده گفت: در پی گزارش ضابطین قضایی فردی در شهر الوند اقدام به خرید داروهای غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع دارو به صورت عمده کرده و در بین داروخانه‌ها، پزشکان و عطاری‌ها عرضه می‌کند، پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای شهرستان تشکیل و متهم موصوف تحت

یک متخلف دارویی در البرز روانه زندان شد

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی‌زاده گفت: در پی گزارش ضابطین قضایی فردی در شهر الوند اقدام به خرید داروهای غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع دارو به صورت عمده کرده و در بین داروخانه‌ها، پزشکان و عطاری‌ها عرضه می‌کند، پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای شهرستان تشکیل و متهم موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز افزود: در این خصوص دستورات قضایی لازم صادر و این متهم شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از منزل و محل کار این فرد انواع شربت و قرص غیرمجاز و ممنوعه به میزان حدود ۸۰۰ میلیون تومان کشف شد.

وی بیان کرد: همچنین در بازرسی بعمل آمده مقدار ۱۴۰ لیتر انواع مشروبات الکلی متعلق به متهم نیز کشف و ضبط شد.

تقی‌زاده اظهار کرد: این متهم در این حوزه دارای سابقه کیفری تعلیقی است و در این پرونده به دلیل عجز از تودیع تامین کیفری روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص سایر اقدامات غیرقانونی این فرد و شناسایی اشخاص مرتبط که اقدام به خرید و فروش این حجم داروی غیرمجاز می‌کرده، ادامه دارد و قطعاً با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.