تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 22:13
285 بازدید
کد خبر : 208637

بازی Shredder برای بازی Call of Duty: Modern Warfare II تایید شد

بازی Shredder برای بازی Call of Duty: Modern Warfare II تایید شد

Call of Duty: Warzone ۲ به نظر می رسد که همکاری ها و فیلم های کوتاه بین فرنچایزها که ظاهراً هیچ وجه اشتراکی ندارند، بیشتر و بیشتر محبوب می شوند، به خصوص وقتی صحبت از بازی های آنلاین به میان می آید (حتی اگر بیشتر با پوسته های گران قیمت باشد). اکنون Call of Duty:

C:\Users\mohammad\Downloads\1\11.jpg

Call of Duty: Warzone ۲ به نظر می رسد که همکاری ها و فیلم های کوتاه بین فرنچایزها که ظاهراً هیچ وجه اشتراکی ندارند، بیشتر و بیشتر محبوب می شوند، به خصوص وقتی صحبت از بازی های آنلاین به میان می آید (حتی اگر بیشتر با پوسته های گران قیمت باشد).

C:\Users\mohammad\Downloads\1\22.jpg

اکنون Call of Duty: Modern Warfare II و Call of Duty: Warzone 2 نمونه بارز این موضوع را نشان می دهند، زیرا مشخص شده است که بدترین کابوس لاک پشت های نینجا – Shredder – در ۲۱ مارس به عنوان اپراتور به نبرد می پیوندد. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که ما قبلاً اسنوپ داگ، گودزیلا، قاضی درد و گوست فیس را از Scream به عنوان مهمان داشتیم. شاید این یکی از معقول‌ترین موارد باشد، بالاخره؟

C:\Users\mohammad\Downloads\1\33.jpg

ما مشتاقانه منتظر اولین تریلر و اطلاعات بیشتر هستیم، اما تا آن زمان، نظر خود را در مورد شخصیت های مهمان در بازی مانند Call of Duty به ما بگویید.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.