تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 21:40
47 بازدید
کد خبر : 208821

تولید روزانه ۹۰۰ تن نخاله‌های ساختمانی در شهر یزد

تولید روزانه ۹۰۰ تن نخاله‌های ساختمانی در شهر یزد

به گزارش ایلنا از یزد، محمدرضا برزگر اظهار داشت: جمع آوری و حمل مکانیزه پسماندهای عمرانی و ساختمانی کم حجم ناشی از تعمیرات و بازسازی، با سرویس تراکتور خاور و نیز ماشین آلات و تجهیز آنها به بازو غلطان توسط این سازمان و مشارکت بخش خصوصی مدیریت و جمع آوری می‌شود. رئیس سازمان مدیریت پسماند

تولید روزانه ۹۰۰ تن نخاله‌های ساختمانی در شهر یزد

به گزارش ایلنا از یزد، محمدرضا برزگر اظهار داشت: جمع آوری و حمل مکانیزه پسماندهای عمرانی و ساختمانی کم حجم ناشی از تعمیرات و بازسازی، با سرویس تراکتور خاور و نیز ماشین آلات و تجهیز آنها به بازو غلطان توسط این سازمان و مشارکت بخش خصوصی مدیریت و جمع آوری می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تصریح کرد: طی برآورد تقریبی به عمل آمده روزانه ۹۰۰ تن نخاله های ساختمانی در یزد تولید می‌شود و این سازمان با هدف ارتقای سطح رعایت نظافت معابر، بهداشت عمومی، بهبود منظر شهری، افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از سد معبر ناشی از تخلیه خاک و نخاله، نسبت به ساماندهی، ذخیره سازی موقت و حمل مکانیزه نخاله با استفاده از باکس های ویژه اقدام کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت پسماند، برزگر در پایان افزود: شهروندان در زمان انجام تعمیرات و بازسازی اماکن عمومی و مسکونی، به سازمان مدیریت پسماند شهرداری مراجعه کرده تا پس از برآورد کارشناسی میزان خاک و نخاله تولیدی، سرویس های حمل نخاله به آدرس درخواستی ارسال شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.