تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 17:54
142 بازدید
کد خبر : 208682

خدمات سرویس حضوری کامپیوتر

خدمات سرویس حضوری کامپیوتر

  On-site computer service     قطعا امروزه پیدا کردن مجموعه ای که خدمات سرویس حضوری کامپیوتر را در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب ارائه دهد در بین شرکتهای خدمات کامپیوتری متنوع کار چندان ساده ای نیست، به دلیل پیشرفت و رشد روز افزون فضای مجازی و وابستگی فعالیت ها به کامپیوترهای

 

On-site computer service

 

 

قطعا امروزه پیدا کردن مجموعه ای که خدمات سرویس حضوری کامپیوتر را در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب ارائه دهد در بین شرکتهای خدمات کامپیوتری متنوع کار چندان ساده ای نیست، به دلیل پیشرفت و رشد روز افزون فضای مجازی و وابستگی فعالیت ها به کامپیوترهای رومیزی، لپتاپ و تبلت ها آشنایی با انواع خدمات کامپیوتر بصورت حضوری و شناخته مجموعه ای نام آشنا و معتبر به جهت انجام این خدمات در محل مورد نظر شما امری مهم برای کاربران سیستم های کامپیوتری میباشد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در مقاله ی پیش روی به معرفی انواع خدمات سرویس حضوری کامپیوتر و معرفی مجموعه ای قدرتمند در این زمینه بپردازیم، پس اگر شما هم جزء افرادی هستید که با سیستم های کامپیوتری و دنیای مجازی سر و کار دارید مطالعه ی این مقاله را از دست ندهید.

 

تعمیرات کامپیوتر رایگان

اینکه خودتان بتوانید پاسخگوی برخی از مشکلات رایج و نیازهای اولیه ی خود در زمینه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوترهای رومیزی و لپتاپها باشید بسیار مهم و ارزشمند است، به همین دلیل ما در تمامی مقالات آموزشی رایانه کمک سعی کرده ایم حدالامکان نحوه ی رفع مشکلات کامپیوتری را به صورت مرحله به مرحله آموزش دهیم و در این مقاله نیز تصمیم داریم در خصوص برخی از مشکلات متداول نرم افزاری به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم.

 

آیا حذف دائمی آنتی ویروس Windows Defender در ویندوز ۱۰ و ** امکانپذیر است؟

وجود آنتی ویروس قدرتمند در نسخه های مختلف ویندوز یکی از الزامات سیستمهای کامپیوتری بوده اما آیا حذف آنتی ویروس Windows Defender  که بصورت پیشفرض در ویندوز ۱۰ و ۱۱ تعبیه شده امکانپذیر است؟ شما میتوانید به طرق مختلف و با چند کلیک ساده آنتی ویروس مربوطه را بصورت موقتی حذف کرده و بعد از نصب برنامه ی مورد نظر دوباره آن را فعال کنید، به شما پیشنهاد میکنیم برای رسیدن به پاسخ این سوال و یادگیری ترفند حذف دائم یا موقت این آنتی ویروس پیشفرض بر روی لینک “غیر فعال کردن آنتی ویروس” کلیک کنید.

 

چطور می توانم سرعت سیستم خود را بالا ببرم؟

بالا بودن سرعت سیستم در زمان پردازش اطلاعات یکی از مزیتهای سیستمهای کامپیوتری به حساب می آید و گاهی ممکن است به دلایل مختلف سیستم شما با کندی سرعت مواجه شود و از جمله روشهایی که میتوانید به جهت بالا بردن سرعت سیستم خود انجام دهید میتوان به حذف برنامه های بی استفاده، کاهش تعداد برنامه های startup و آزاد کردن حافظه اشاره کرد.

 

 

 

چرا خطای your connection is not private رخ می دهد؟

یکی از خطاهای رایج مرورگر که احتمالا روزانه چندین بار با آن برخورد کرده اید خطای your connection is not private یا “اتصال شما خصوصی نیست” میباشد مشاهده ی این ارور متداول در مرورگر کروم زمان ورود به کلاس آنلاین یا کلیک بر روی یکی از صفحات وب قطعا کلافه کننده خواهد بود، اما این خطای پردردسر را میتوانید با ۶ روش ساده به سرعت رفع کنید، شما میتوانید روشهای رفع این خطای متداول را در مقاله ای با عنوان “رفع خطای اتصال شما خصوصی نیست” مطالعه کنید.

 

علت داغ شدن بیش از اندازه کامپیوتر و رفع آن

از دیگر مشکلات رایج کامپیوترهای رومیزی و لپتاپها داغ شدن بیش از اندازه ی سیستم است، معمولا این مشکل به دلایل مختلف سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد میشود. گاهی اوقات ویروسی شدن سیستم، نصب برنامه های ناسازگار با کارت گرافیک، میتواند باعث افزایش فشار بر روی پردازنده و در نتیجه داغ شدن سیستم شود.

علاوه بر این عدم تهویه ی مناسب و مشکل در اتصالات کامپیوتر از دلایل سخت افزاری داغ شدن سیستم است.

 

 

کندی سرعت وایفای و روش رفع این مشکل

کاهش سرعت وایفای میتواند به دلایل مختلف نرم افزاری و وجود مشکل در مودم یا سیستم کامپیوتری رخ دهد به هر حال این مشکل دردسر ساز و ناراحت کننده بوده و معمولا یک تعمیرکار میتواند با حضور در محل، تمامی مشکلات مربوط به کندی وایفای را رفع کند. اما شاید بهتر باشد پیش از درخواست اعزام کارشناس به محل با کلیک بر روی لینک “سرعت وای فای  با ساده ترین روشها به جهت افزایش سرعت وایفای آشنا شده و با کمک روشهای عنوان شده در این مقاله مشکل خود را رفع کنید.

 

 

خدمات کامپیوتر در محل

یک سازمان که با چند سیستم بصورت شبکه کار می کند را در نظر بگیرید خرابی یک سیستم میتواند موجب اختلال عملکرد کل شبکه شده و به همین دلیل بهترین روش برای رفع مشکل کامپیوتری حضور یک متخصص در محل مورد نظر شما میباشد، تفاوتی ندارد که در یک سازمان مشغول بکار هستید یا کامپیوتر خانگی شما دچار خرابی شده به هر روی وجود یک کارشناس در محل موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های شما خواهد شد. 

خدمات کامپیوتری تنها به رفع خرابی سیستمهای رایانه ای خلاصه نمیشود بلکه هر گونه خدماتی شامل ویروس یابی، نصب آنتی ویروس، رفع خطا و ارورهای مختلف، نصب نرم افزار و بازی، تعمیر هارد، پاور و دیگر قطعات سخت افزاری در گروه خدمات کامپیوتری قرار دارند.

 

تعمیرات کامپیوتر در تهران

بطور کلی خدمات سرویس کامپیوتر به دو دسته ی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم میشود، از جمله خدمات نرم افزاری کامپیوتر میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • پارتیشن بندی
  • بازیابی اطلاعات
  • رفع ارورهای مختلف
  • رفع عیوب نرم افزاری
  • نصب و عیب یابی ویندوز
  • افزایش سرعت سیستم
  • پاکسازی ویروس و بدافزارها
  • نصب و فعالسازی آنتی ویروس
  • نصب و فعالسازی انواع نرم افزارهای آفیس، بازی و دیگر برنامه های تخصصی

 

 

خدمات سخت افزاری کامپیوتر

از جمله مهمترین خدمات سخت افزاری کامپیوتری میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • تعویض و نصب قطعات مختلف سخت افزاری
  • ارتقا و بروز رسانی سخت افزارها
  • تعمیر قطعات سخت افزاری
  • عیب یابی سخت افزاری

 

 

 

بهترین مرکز تعمیرات کامپیوتر

یکی از بهترین مراکز به جهت خدمات کامپیوتری آنلاین و حضوری، مشاوره و تعمیر کامپیوتر در محل مجموعه ی رایانه کمک میباشد که قادر به رفع تمامی مشکلات سیستمهای رایانه ای در سریعترین زمان بصورت حضوری و آنلاین با قیمتی مناسب میباشد، شما میتوانید به جهت تعمیر یا رفع مشکل در بخشهای سخت افزاری و نرم افزاری سیستم خود با مجموعه ی رایانه کمک تماس بگیرید.

 

سخن پایانی:

ضمن تشکر از همراهی شما تا انتهای این مقاله، امیدواریم اکنون که با خدمات سرویس حضوری کامپیوتر آشنا شده اید بتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری سیستم خود بهترین تصمیم را گرفته و از طریق تماس با کارشناسان رایانه کمک با شماره های ۹۰۹۰۷۱۵۴۰ یا ۰۲۱۷۱۲۹  بتوانید مشکل را در سریعترین زمان رفع کنید.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.