تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 11:53
178 بازدید
کد خبر : 208865

فرانسیس فورد کاپولا در حال کار بر روی فیلم بعدی خود است

فرانسیس فورد کاپولا در حال کار بر روی فیلم بعدی خود است

  به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده طرفداران با اشتیاق منتظر اکران فیلم علمی-تخیلی و ضدآرمان‌شهری «مگالوپلیس» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا و با بازی آدام درایور هستند. این فیلم که هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد، رویای چند دهه‌ای این کارگردان صاحب‌سبک است و از توطئه‌های درونی امپراتوری روم الهام گرفته شده

 

به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده طرفداران با اشتیاق منتظر اکران فیلم علمی-تخیلی و ضدآرمان‌شهری «مگالوپلیس» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا و با بازی آدام درایور هستند. این فیلم که هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد، رویای چند دهه‌ای این کارگردان صاحب‌سبک است و از توطئه‌های درونی امپراتوری روم الهام گرفته شده است. اخیراً این فیلم برای خریداران و توزیع‌کنندگان به نمایش درآمد، که نشان از عزم کارگردان برای اکران آن در مقطعی از سال جاری دارد.

بسیاری بر این باور بودند که «مگالوپلیس» آخرین ساخته‌ی کارگردان محبوب‌شان است، کسی که برای ساخت آن سختی‌های زیادی را متحمل شد، از جمله کاهش ۲۵ کیلویی وزن برای افزایش استقامت. اما کاپولا در مصاحبه‌ای با «ددلاین» اعلام کرد که کارش تمام نشده است. این فیلمساز ۸۴ ساله گفت: «یکی از نشانه‌های تمام شدن «مگالوپلیس» برای من این بود که کار روی فیلم جدیدم را شروع کرده‌ام. به هیچ وجه فیلم کم‌هزینه‌ای نخواهد بود، اما نمی‌دانم می‌شود آن را یک فیلم حماسی نامید.»

این خبر برای طرفداران که البته با افزایش سن او احتمال کناره‌گیری‌اش را درک می‌کنند، بسیار خوشحال کننده است. با این حال، اشتیاق کاپولا برای ادامه‌ی فیلمسازی، بزرگ‌ترین هدیه‌ای است که او می‌تواند به طرفدارانش بدهد. 

 

مسیری طولانی برای ساخت مگالوپلیس 

ساخت «مگالوپلیس» پروسه‌ای زمان‌بر بود. فرانسیس فورد کاپولا سال‌ها مشغول نوشتن و بازنویسی فیلمنامه بود، اما پس از حملات ۱۱ سپتامبر آن را کنار گذاشت. او بعدها توانست بودجه‌ی ساخت فیلم را تامین کند و حتی مجوزی برای ادامه‌ی فیلمبرداری در جریان اعتصابات تاریخی انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و فدراسیون هنرمندان تلویزیونی و رادیویی آمریکا (SAG-AFTRA) در سال گذشته را به دست آورد. 

گزارش‌هایی مبنی بر افزایش بودجه‌ی فیلم وجود داشت، اما کارگردان و بازیگران آن را تکذیب کردند.

اولین تصاویر فیلم به تازگی توسط کاپولا منتشر شده است و خیره کننده به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد با جامعه‌ی ویران‌شهرانه‌ی بسیار متفاوتی روبرو خواهیم شد. داستان فیلم درباره‌ی یک معمار است که برای بازسازی شهر به عنوان یک آرمان‌شهر، با شهردار فاسد نیویورک مبارزه می‌کند. کاپولا پیش‌تر فاش کرده بود که این فیلم از توطئه‌ی تاریخی میان سناتور رومی، لوسیوس سرژیوس کاتیلینا، و مارکوس تولیوس سیسرو، که درگیر توطئه‌ای خطرناک و مرگبار شدند، الهام گرفته است.

 

این فیلم بازیگران فوق‌العاده‌ای را در اختیار دارد، از جمله ناتالی امانوئل در نقش جولیا سیسرو، جانکارلو اسپوزیتو در نقش فرانک سیسرو، جان ویت، لارنس فیشبرن، آ بری پلازا، جیسون شوارتزمن، شیا لبوف، تالیا شایر و گریس ون در وال. کاترینハンター، جیمز رمار، کلویی فینمن، مادلین گارdella، داستین هافمن و بازیگران دیگری نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در حال حاضر، هیچ تاریخ اکرانی برای «مگالوپلیس» تعیین نشده است. برای جزئیات بیشتر در مورد فیلم می‌توانید اینجا: لینک به راهنما در مورد فیلم مگالوپلیس را بخوانید. با کالایدر همراه باشید تا از به‌روزرسانی‌های آینده مطلع شوید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.