تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:34
313 بازدید
کد خبر : 208838

مایکروسافت پروژه صنعتی Metaverse Airsim را برای تمرکز بر هوش مصنوعی تعطیل می کند و اعضای تیم را اخراج می کند

مایکروسافت پروژه صنعتی Metaverse Airsim را برای تمرکز بر هوش مصنوعی تعطیل می کند و اعضای تیم را اخراج می کند

به گزارش تماشاگر نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ مایکروسافت، اوایل این هفته، یک پیام داخلی به اعضای تیم منتخب ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که در حال پایین کشیدن شاتر پروژه Airsim خود است. این پروژه متاورس صنعتی در حال آماده شدن برای استفاده از نرم افزار شبیه سازی پهپاد مبتنی بر

Microsoft Shuts Industrial Metaverse Project Airsim to Focus on AI, Lays Off Team Members

به گزارش تماشاگر نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ مایکروسافت، اوایل این هفته، یک پیام داخلی به اعضای تیم منتخب ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که در حال پایین کشیدن شاتر پروژه Airsim خود است. این پروژه متاورس صنعتی در حال آماده شدن برای استفاده از نرم افزار شبیه سازی پهپاد مبتنی بر هوش مصنوعی بود تا بخشی از چشم انداز متاورس صنعتی آن باشد. طبق وبلاگ مایکروسافت که در فوریه ۲۰۲۳ منتشر شد، مفهوم متاورس صنعتی تغییر روشی است که افراد و ماشین‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند. این فناوری، پس از بلوغ، می تواند به بازیگران صنعتی کمک کند تا مشکلات را به طور فعال و کارآمد با پیچش Web3 حل کنند.

این پروژه غول نرم افزاری قرار بود متاورس و هوش مصنوعی را گرد هم بیاورد. طبق گزارش Business Insider، پس از اینکه مایکروسافت تصمیم گرفت این ابتکار را تعطیل کند، به تیمی که روی این پروژه کار می‌کردند اطلاع داد که اخراج شده‌اند. با این حال، هنوز مشخص نیست که در مجموع چند نفر اخراج شده اند.

در این گزارش به نقل از سخنگوی مایکروسافت آمده است: “ما به تاثیری که این جوجه کشی برای مشتریانمان ایجاد کرد افتخار می کنیم و به سرمایه گذاری در Azure به عنوان پلت فرم محاسباتی که متاورس صنعتی را نیرو می دهد و طیف گسترده ای از پروژه های هوش مصنوعی در داخل شرکت ادامه خواهیم داد.” به عنوان اظهار نظر در مورد توسعه.

علاوه بر Airsim، مایکروسافت اخیراً از پروژه Bonsai که هدف آن ساخت سیستم‌های مستقل برای استفاده صنعتی با استفاده از هوش مصنوعی بود، پشتیبانی کرده است. هر دو Airsim و Bonsai با هم بخشی از ابتکار عمل متاورس صنعتی مایکروسافت بودند. در حالی که Airsim در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد، Bonsai یک پلت فرم مستقل بود که توسط مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ خریداری شد.

مایکروسافت در ابتدا این پروژه‌ها را ابزاری برای کمک به توسعه‌دهندگان برنامه‌های صنعتی می‌دانست که خدمات ابری Azure مایکروسافت را برای رقابت با خدمات وب آمازون سوق دهند. برنامه نویسان تحت نظارت مدیر ارشد فناوری مایکروسافت، کوین اسکات، که همچنین مسئول مشارکت مایکروسافت با OpenAI است، بودند.

پس از اینکه همکاری مایکروسافت با OpenAI شروع به ارتقاء کرد، گزارش شده است که اسکات تصمیم گرفت در حال حاضر تمرکز خود را از متاورس صنعتی به هوش مصنوعی تغییر دهد. با این حال، این اولین بار نیست که مایکروسافت ابتکارات مربوط به توسعه متاورس صنعتی را متوقف می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.