تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 2:00
159 بازدید
کد خبر : 208653

هشتمین دوره مسابقه اذان آوای ماندگار در تبریز برگزار می شود

هشتمین دوره مسابقه اذان آوای ماندگار در تبریز برگزار می شود

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، حسین باهر با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همکاری اتحادیه موسسات مردمی و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان و مدیریت های فرهنگی و

هشتمین دوره مسابقه اذان آوای ماندگار در تبریز برگزار می شود

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، حسین باهر با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همکاری اتحادیه موسسات مردمی و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان و مدیریت های فرهنگی و اجتماعی مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد با در نظر گرفتن گروه های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان پذیرای آثار موذنان گرامی خواهد بود.

وی افزود: نوجوانان در گروه سنی ۶ تا ۱۴ سال، جوانان از سن ۱۵ تا ۲۹، بزرگسالان از سن ۳۰ تا ۵۰ و پیشکسوتان از ۵۰ سال به بالا، می توانند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

باهر اضافه کرد: به پنج نفر از افراد برگزیده در هر رده سنی، جوایز نقدی و لوح تقدیر و به همه افراد شرکت کننده، گواهی شرکت در مسابقه اعطا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام در این مسابقه، تا ۲۴ فروردین ماه برابر با ۲۲ رمضان المبارک خواهد بود و افراد می توانند با مراجعه به فرهنگسراهای مناطق ۱۰ گانه تبریز، معاونت فرهنگی هنری سازمان واقع در خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع فلسطین، خیابان توحید و دفتر مرکزی  اتحادیه موسسات مردمی و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان واقع درسازمان تبیغات اسلامی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین افراد علاقمند به شرکت در این دوره از مسابقه اذان آوای ماندگار می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی farhang.tabriz.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۲۸۱۳۰۰۱، ۰۴۱۳۵۲۳۹۳۹۴  و ۰۹۱۴۱۱۰۴۵۵۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.