تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 - 21:40
136 بازدید
کد خبر : 208750

گذر از مراحل توسعه بدون احزاب محال است

گذر از مراحل توسعه بدون احزاب محال است

به گزارش ایلنا، غلامحسن اسلامی‌صدر در جلسه با دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی قزوین گفت: وجه تمایز کشور ما با سایر کشورها مشارکت و تصمیم‌گیری مردم است، چیزی که به ندرت در جای دیگر دنیا می‌توان پیدا کرد. سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین اظهار کرد: قانون اساسی در بسیاری از کشورها وجود ندارد و بسیاری از

گذر از مراحل توسعه بدون احزاب محال است

به گزارش ایلنا، غلامحسن اسلامی‌صدر در جلسه با دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی قزوین گفت: وجه تمایز کشور ما با سایر کشورها مشارکت و تصمیم‌گیری مردم است، چیزی که به ندرت در جای دیگر دنیا می‌توان پیدا کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین اظهار کرد: قانون اساسی در بسیاری از کشورها وجود ندارد و بسیاری از کشورها نیز تا به حال رفراندوم برگزار نکرده‌اند اما اساس قانون و جمهوری اسلامی براساس رفراندوم برپا شد.

وی عنوان کرد: نیاز است که احزاب به منظور تقویت خود جلسات تبیینی، آموزشی، درون حزبی و تشکیلاتی برگزار کنند.

اسلامی صدر یادآور شد: اگرچه حزب دارای اهمیت است اما نگاه ما به افراد نگاه خارج از حزبی و مبتنی بر دو معیار «انقلابی بودن» و «سالم بودن» است؛ انقلابی بودن را نباید محدود به یک نگاه سیاسی خاص دانست چرا که انقلابی بودن دامنه وسیعی دارد و هرکسی که به مبانی حضرت امام (ره) اعتقاد داشته باشد انقلابی محسوب می‌‌شود.

وی یادآور شد: سالم بودن فرد هم مبتنی بر منافع مردم است، فردی که در مسئولیت منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح دهد، فردی سالم تلقی می‌شود؛ مقدم دانستن منافع عمومی در مسئولیت دولتی و اجتماعی معیار سالم بودن فرد است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.