تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 11:36
195 بازدید
کد خبر : 208840

نقشه گوگل ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت می‌کند: اطلاعات خودروهای الکتریکی، لنز در نقشه‌ها، نمای فراگیر…

نقشه گوگل ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت می‌کند: اطلاعات خودروهای الکتریکی، لنز در نقشه‌ها، نمای فراگیر…

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک  و به نقل از نعناع زنده نقشه گوگل اخیراً از طیف وسیعی از پیشرفت های خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرده است. این افزوده‌ها شامل تجربه بهبودیافته نمای خیابان، لنز یکپارچه واقعیت افزوده (AR) در Maps، قابلیت‌های جستجوی جامع و موارد دیگر است. در اینجا

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک  و به نقل از نعناع زنده نقشه گوگل اخیراً از طیف وسیعی از پیشرفت های خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرده است. این افزوده‌ها شامل تجربه بهبودیافته نمای خیابان، لنز یکپارچه واقعیت افزوده (AR) در Maps، قابلیت‌های جستجوی جامع و موارد دیگر است. در اینجا جزئیاتی در مورد ویژگی های جدید Google Maps وجود دارد.

نمای همه جانبه برای مکان ها

در طول رویداد I/O امسال، گوگل نمای Immersive را برای مسیرها معرفی کرد. از این هفته، نمای Immersive برای مسیرها به تدریج در آمستردام، بارسلونا، دوبلین، فلورانس، لاس وگاس، لندن، لس آنجلس، میامی، نیویورک، پاریس، سانفرانسیسکو، سن خوزه، سیاتل، توکیو و ونیز در هر دو در دسترس می شود. پلتفرم های اندروید و iOS.

 

نمای همه جانبه برای مکان‌ها، مجهز به هوش مصنوعی، هزاران نمای خیابان و تصویر هوایی را با هم ترکیب می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد پیش‌نمایش رستوران‌ها یا مکان‌های دیدنی را قبل از بازدید شما مشاهده کنند. علاوه بر این، توسعه دهندگان اکنون این توانایی را دارند که با معرفی اخیر کاشی های سه بعدی فوتورئالیستی در پلتفرم نقشه های گوگل در این هفته، تجربیات غوطه ور منحصر به فرد خود را ایجاد کنند.

 

لنز در Maps

به گفته گوگل، لنز در نقشه (که قبلا به عنوان جستجو با نمای زنده شناخته می شد) قدرت هوش مصنوعی و واقعیت افزوده را ترکیب می کند تا به کاربران کمک کند تا با محیط اطراف خود سازگار شوند، چه در حال کاوش در یک شهر جدید باشند و چه مکان های محلی.

گوگل اعلام کرد برای استفاده از این ویژگی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد لنز در نوار جستجو ضربه بزنید و گوشی خود را بالا بیاورید تا به اطلاعات مربوط به دستگاه های خودپرداز، ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های اطراف دسترسی پیدا کنید. این هفته مهم‌ترین گسترش لنز در Maps را نشان می‌دهد، با این ویژگی اکنون در بیش از ۵۰ شهر دیگر مانند آستین، لاس‌وگاس، رم، سائوپائولو، تایپه و غیره موجود است.

 

نقشه تفصیلی

گوگل در وبلاگ خود اعلام کرد که به زودی نقشه ناوبری نمایش دقیق تری از دنیای واقعی ارائه خواهد کرد. همراه با رنگ‌های تازه‌سازی شده نقشه، کاربران متوجه تصویری بهتر از ساختمان‌ها خواهند شد.

 

علاوه بر این، در بزرگراه‌ها، کاربران می‌توانند جزئیات خطوط بهبود یافته را ببینند تا مطمئن شوند که برای پیچ‌ها آماده هستند. این به‌روزرسانی‌ها به تدریج در ماه‌های آینده در ۱۲ کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، فرانسه و آلمان منتشر خواهند شد.

 

اطلاعات بیشتر EV

از این هفته، غول فناوری مستقر در کالیفرنیا در حال گسترش ویژگی های خود برای وسایل نقلیه مجهز به ادغام گوگل است. گوگل در وبلاگ خود اعلام کرد رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی (EV) که از اندروید و iOS استفاده می کنند، اکنون به اطلاعات ایستگاه شارژ حتی اطلاعات بیشتری دسترسی خواهند داشت.

 

این اطلاعات شامل جزئیات مربوط به سازگاری شارژر با مدل خاص EV و گزینه‌های سرعت شارژ، طبقه‌بندی شده به عنوان سریع، متوسط یا آهسته است تا به یافتن مناسب‌ترین ایستگاه شارژ کمک کند. علاوه بر این، از آنجایی که تقریباً ۲۵ درصد از ایستگاه‌های شارژ در ایالات متحده ممکن است در هر زمان معین غیرفعال باشند، کاربران همچنین می‌توانند آخرین وضعیت استفاده از شارژر را مشاهده کنند و به آنها کمک می‌کند از سفرهای غیرضروری به ایستگاه‌های غیرفعال جلوگیری کنند.

 

نقشه هایی برای چیزهای خاص

گوگل در پست وبلاگ خود گفت: «اکنون، وقتی در Maps چیزهای خاصی مانند بهترین مکان برای یافتن «لاته‌آرت حیوانی» یا «پچ کدو تنبل با سگ من» را در Maps جستجو می‌کنید، اولین نتایج عکس را از آنچه دارید دریافت خواهید کرد. به دنبال این نتایج بر اساس تجزیه و تحلیل میلیاردها عکس به اشتراک گذاشته شده توسط جامعه نقشه های گوگل است – همه با هوش مصنوعی و مدل های تشخیص تصویر پیشرفته انجام شده است.

طبق گفته غول فناوری، با این مجموعه بصری مکان‌ها، کاربران می‌توانند به راحتی مکان‌های جدیدی را پیدا کنند که دقیقاً با ترجیحات آنها مطابقت دارد. به سادگی نتایج جستجو را مرور کنید، عکسی را برای جمع آوری اطلاعات بیشتر انتخاب کنید و مسیریابی را مستقیماً به نقطه انتخابی خود آغاز کنید.

 

این ویژگی جستجو در Maps این هفته در فرانسه، آلمان، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده در دسترس خواهد بود و در آینده به کشورهای دیگر نیز گسترش خواهد یافت. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.