تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 19:29
127 بازدید
کد خبر : 208831

تاریخ عرضه جهانی Oppo Find N3 Flip برای ۱۲ اکتبر تعیین شده است

تاریخ عرضه جهانی Oppo Find N3 Flip برای ۱۲ اکتبر تعیین شده است

به گزارش تماشاگر نیوز و به نقل از گسمارنا Oppo Find N3 Flip که در ماه آگوست معرفی شد، در حال حاضر فقط در چین در دسترس است. هفته آینده با شروع سفر جهانی گوشی هوشمند، این وضعیت در شرف تغییر است. اولین گام هند در ۱۲ اکتبر است. رویداد راه اندازی در ساعت ۷

Oppo Find N3 Flip's India launch date revealed

به گزارش تماشاگر نیوز و به نقل از گسمارنا Oppo Find N3 Flip که در ماه آگوست معرفی شد، در حال حاضر فقط در چین در دسترس است. هفته آینده با شروع سفر جهانی گوشی هوشمند، این وضعیت در شرف تغییر است. اولین گام هند در ۱۲ اکتبر است. رویداد راه اندازی در ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می شود و به صورت زنده در YouTube پخش می شود.

Find N3 Flip اولین گوشی هوشمند تاشوی است که دارای دوربین سه گانه بر روی جلد خود است. این دستگاه شامل واحدهای ۵۰ مگاپیکسلی اولیه (با OIS)، ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو و ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض است. این گوشی هوشمند همچنین دارای ویژگی‌های دوربین Hasselblad است و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز دارد.

دوربین سلفی در داخل سوراخ پانچ مرکزی صفحه نمایش تاشو ۶.۸ اینچی FullHD+ LTPO AMOLED با فرکانس ۱۲۰ هرتزی FullHD+ LTPO AMOLED قرار گرفته است و تنظیمات دوربین سه گانه روی قاب با صفحه نمایش ۳.۲۶ اینچی با وضوح ۷۲۰×۳۸۲ پیکسل به هم متصل شده است.

Oppo Find N3 Flip مجهز به SoC Dimensity 9200 است، سیستم عامل ColorOS 13.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ را اجرا می کند و دارای ۱۲ گیگابایت رم با دو گزینه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی است. این که آیا بدنه تاشو همان پیکربندی حافظه را در هند خواهد داشت یا خیر، باید دید.

بقیه ویژگی‌های برجسته Oppo Find N3 Flip شامل اسکنر اثر انگشت، بلندگوهای استریو، NFC و باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۴۴ واتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.