تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 0:54
168 بازدید
کد خبر : 208657

حجم سد های آذربایجان غربی ۶۴ درصد افزایش یافت

حجم سد های آذربایجان غربی ۶۴ درصد افزایش یافت

به گزارش ایلنا، مجید رستگاری با اشاره به حجم آب در مخازن سدهای استان افزود: براساس سنجش ۲۴ فروردین ماه، یک هزار ۲۴۲ میلیون مترمکعب آب در مخازن سدهای استان ثبت شده است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و ۳۶۰ میلیون مترمکعب بود. وی بیشترین حجم آب در بین سدهای

حجم سد های آذربایجان غربی ۶۴ درصد افزایش یافت

به گزارش ایلنا، مجید رستگاری با اشاره به حجم آب در مخازن سدهای استان افزود: براساس سنجش ۲۴ فروردین ماه، یک هزار ۲۴۲ میلیون مترمکعب آب در مخازن سدهای استان ثبت شده است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و ۳۶۰ میلیون مترمکعب بود.

وی بیشترین حجم آب در بین سدهای استان را به ترتیب مربوط به سد بوکان با ۷۰۰ میلیون مترمکعب، مهاباد با ۱۴۴ میلیون مترمکعب و سد آغ چای با ۱۰۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد.

رستگاری با اشاره به وضعیت بارشهای استان طی سال جاری نیز اظهار کرد: از ابتدای سال آبی جاری، ۲۵۴.۷ میلیمتر بارش در استان ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ادامه داد: میزان بارش ثبت شده طی سال آبی جاری در حوضه دریاچه ارومیه: ۲۶۸.۷ میلیمتر، در حوضه ارس: ۱۳۶ میلیمتر و در حوضه زاب: ۶٠۴.۶ میلیمتر است که شاهد افزایش بارشها در هر سه حوضه آبی هستیم.

وی همچنین بااشاره به بارشهای ثبت شده طی فروردین ماه سال جاری نیز افزود: از ابتدای ماه جاری ۶۹.۲ میلیمتر مجموع بارشهای ثبت شده در استان است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.