تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 18:37
117 بازدید
کد خبر : 206806

دانلود زیرنویس فیلم Drishyam 2 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Drishyam 2 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Drishyam 2 2022 زیرنویس فیلم هندی دریشیم ۲ یک فیلم مهیج جنایی هندی زبان محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی Abhishek Pathak است که بر اساس فیلم مالایایی به همین نام محصول ۲۰۲۱ و دنباله ای بر فیلم Drishyam محصول ۲۰۱۵ است که به نوبه خود از فیلم مالایایی ۲۰۱۳ اقتباس شده است. داستان

دانلود زیرنویس فیلم Drishyam 2 2022 زیرنویس فیلم هندی دریشیم ۲ یک فیلم مهیج جنایی هندی زبان محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی Abhishek Pathak است که بر اساس فیلم مالایایی به همین نام محصول ۲۰۲۱ و دنباله ای بر فیلم Drishyam محصول ۲۰۱۵ است که به نوبه خود از فیلم مالایایی ۲۰۱۳ اقتباس شده است. داستان این فیلم هفت سال پس از فیلم قبلی می‌گذرد، آجی دوگن، تابو، آکشای خانا، شریا ساران و ایشیتا دوتا به ایفای نقش می‌پردازند. مرونال جاداو، راجات کاپور، ساوراب شوکلا و کملش ساوانت نیز در نقش های فرعی حضور دارند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Drishyam 2 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Drishyam 2 2022  مردی به نام دیوید براگانزا پس از متهم شدن به قتل، در شب ۴ اکتبر ۲۰۱۴ از دست مقامات فرار می کند. در حالی که پشت یک ایستگاه پلیس در حال ساخت پنهان شده بود، ویجی را در حال خروج از آن می بیند. او سپس سعی می کند از همسرش عذرخواهی کند، اما در نهایت دستگیر می شود.

ویجی و خانواده اش اکنون با رضایت زندگی می کنند. ویجی به رویای خود برای افتتاح یک سینما دست یافته است و هنوز یک شرکت کابلی را اداره می کند. او در آرزوی ساخت فیلمی برای خودش است و برای توسعه فیلمنامه، مکررا با مرادعلی فیلمنامه نویس در تماس است. از سوی دیگر، دختر بزرگ ویجی، آنجو، از PTSD و صرع در نتیجه مشارکت او در مرگ سام رنج می برد. بسیاری از مردم محلی که به خانواده حسادت می‌کنند، به انتشار شایعات نادرست در مورد رابطه آنجو با سام متوسل شده‌اند که باعث ناراحتی ناندینی شده است. تنها معتمد ناندینی همسایه دوستش جنی است که اغلب توسط شوهر الکلی اش شیو مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

در سالگرد مرگ سام، ویجی با ماهش پدر سام برخورد می کند که بیهوده از او التماس می کند که بقایای سم را تحویل دهد. در همین حال، ناندینی زمان بیشتری را با جنی می گذراند و ناخواسته فاش می کند که آنجو سام را به قتل رسانده است. جنی و شیو که برای او ناشناس است، با پلیس های مخفی ازدواج کرده اند که توسط بازرس کل تازه منصوب تارون احلوات که از قضا دوست و همکار نزدیک میرا است، منصوب شده اند.

تقریباً در همان زمان، دیوید از زندان آزاد می شود. او پس از تلاش برای جبران با همسرش که اکنون از او جدا شده است، مشتاق یافتن شغل است. در حالی که می‌دانست پرونده ویجی هنوز ادامه دارد، حضور ویجی را در ایستگاه پلیس که در آن زمان در حال ساخت بود به یاد می‌آورد و متوجه می‌شود که ویجی واقعاً در قتل همدست بوده است. او به تارون راهنمایی می کند، که به نوبه خود میرا و ماهش را از لندن احضار می کند. پس از اینکه این سه نفر با مبلغ روپیه به او رشوه دادند. ۲۵,۰۰,۰۰۰، دیوید آنچه را که دیده است فاش می کند و منجر به حفاری ایستگاه پلیس تازه ساخته شده می شود. پلیس در نهایت یک اسکلت انسان را کشف می کند. ویجی که از طریق دوربین های مداربسته خود (که در اطراف ایستگاه پلیس راه اندازی کرده بود) از این موضوع مطلع شد، ظاهراً تسلیم می شود.

دانلود زیرنویس فیلم هندی دریشیم ۲ ۲۰۲۲ تارون خانواده ویجی را برای بازجویی احضار می کند. ویجی، ناندینی، آنو و آنجو موفق به حفظ حقایق خود می شوند. با این حال، میرا صدای ضبط شده ای از اعترافات قبلی ناندینی به جنی را فاش می کند. پلیس قبلاً محل سکونت خانواده را مورد آزار و اذیت قرار داد و خانواده را فاش کرد. تارون به گایتونده اجازه می دهد تا از زور وحشیانه علیه خانواده ویجی استفاده کند و باعث می شود آنجو یکی از حملات او را تجربه کند. ویجی مضطرب به دروغ اعتراف می کند که سام را کشته است. با رضایت پلیس، خانواده رها می شوند و ویجی در نهایت دستگیر می شود، اگرچه میرا راضی نمی شود و خواستار مجازات خانواده ویجی نیز می شود.

زیرنویس فیلم Drishyam 2 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Drishyam 2 2022 ویجی به خاطر قتل سام محاکمه می شود. تصادفاً مراد با اطلاع از دستگیری ویجی به تارون، میرا و ماهش می رود. او فاش می‌کند که در یکی از برخوردهای تجاری‌اش با ویجی، وی‌جی فیلمنامه‌ای برای یک فیلم جنایی جنایی در آینده ساخته بود که بر اساس قتل سم ساخته شده بود. او همچنین فاش می‌کند که ویجی رمانی به نام Drishyam بر اساس فیلمنامه منتشر کرده بود (اگرچه برای محافظت از حق چاپ به نام مراد منتشر شد). ویجی اقرار به بی گناهی کرد و وکیلش مدعی شد که پلیس از توطئه دریشیام به عنوان ابزاری برای ایجاد چارچوب برای او استفاده کرده است. تارون استنباط می کند که ویجی این اعتراف را به عنوان طرحی برای اجتناب از مجازات ایجاد کرده است. علاوه بر این، قاضی نشان می‌دهد که آزمایش‌های DNA انجام‌شده روی اسکلت با DNA سام مطابقت ندارد و همه را شوکه کرد. مراد فاش می‌کند که ویجی اوج دیگری را برای فیلمش ساخته بود که در آن قهرمان (ویجی) با علم به اینکه ممکن است نقشه اولیه‌اش شکست بخورد، بقایای فرد دیگری هم سن و جنس را که بر اثر جراحات مشابه جان باخته بود به دست می‌آورد. شرور، با دوست شدن با یک گورکن در گورستان محلی. قهرمان بقایای اسکلت را به مدت سه سال نزد خود نگه می داشت تا اینکه با نگهبان سردخانه دانشکده پزشکی منطقه به بهانه اینکه به او فرصتی در صنعت فیلم می دهد دوست شود. همان شبی که بقایایی که از ایستگاه پلیس بیرون آورده شده بود به سردخانه رسید، قهرمان قبل از انجام تجزیه و تحلیل DNA، اجساد را تعویض می کرد.

ویجی به دلیل کمبود شواهد با قید وثیقه آزاد می شود و پلیس به طور موقت از تحقیق در مورد خانواده منع شده است. قاضی تارون را به اتاق خود می‌خواند و به او می‌گوید که تمام اقدامات علیه ویجی و خانواده‌اش را متوقف کند، زیرا او معتقد است که هر دو خانواده مستحق عدالت هستند اما سیستم حقوقی نمی‌تواند آن را در اختیار آنها بگذارد. قاضی همچنین به او می گوید که چنین مواردی برای نظام تازگی ندارد. در خارج از دادگاه، مراد به میرا و ماهش فاش می‌کند که اوج جایگزین ویجی پیچیدگی دارد که در آن قهرمان بقایای سوزانده شده شرور را به والدین داغدیده تحویل می‌دهد. به طور همزمان، ویجی بقایای سوزانده شده سم را به طور ناشناس به میرا و ماهش تحویل می دهد.

زیرنویس فیلم هندی دریشیم ۲ ۲۰۲۲ ماهش خاکستر سام را در رودخانه غوطه ور می کند و میرا را متقاعد می کند که دشمنی خود را با ویجی و خانواده اش رها کند، زیرا او معتقد است که آنها بسته شده اند و فکر می کردند که او را زیر نظر دارند، اما این ویجی بود که همه آنها را زیر نظر داشت. تمام مدت حرکت کنید ویجی که از دور نظاره گر بود، با جدیت می رود.

زیرنویس Drishyam 2 2022 - بلو سابتایتل

Drishyam 2 در روز افتتاحیه خود ۱۵.۳۸ کرور در باکس آفیس داخلی کسب کرد. در روز دوم، فیلم ۲۱.۵۹ کرور روپیه جمع‌آوری کرد، در حالی که در روز سوم ۲۷.۱۷ کرور روپیه جمع‌آوری کرد و مجموعه آخر هفته داخلی را به ۶۴.۱۴ کرور رسید. Drishyam 2 در روز دوشنبه با کاهش ۲۰ درصدی کلکسیون‌ها نسبت به جمعه و خود جمعه یک خالص بسیار خوب ۱۵.۳۸ کرور بود. مجموعه های دوشنبه فیلم در محدوده ۱۱.۷۵ کرور خالص هستند که به سادگی فوق العاده است و در چهار روز پس از اکران فیلم تقریباً ۷۵ کرور خالص جمع آوری کرده است. Drishyam 2 با جمع آوری ۱۰.۵۰ کرور خالص در روز سه شنبه با مجموعه های فوق العاده ادامه می دهد. فروش پنج روزه این فیلم به ۸۵ کرور خالص رسیده است.

از ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲، این فیلم در هند ۲۳۰.۷۶ کرور (۲۹ میلیون دلار آمریکا) درآمد خالص داشت. مجموع مجموع ناخالص هند ۲۷۴.۷۱ کرور است و ناخالص خارج از کشور ۵۵.۰۳ کرور است که مجموعه جهانی را به ۳۲۹.۷۴ کرور روپیه (۴۱ میلیون دلار آمریکا) می رساند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.