تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 0:54
179 بازدید
کد خبر : 208659

مطالبات بانکی یک واحد تولیدی در قزوین تعیین تکلیف شد

مطالبات بانکی یک واحد تولیدی در قزوین تعیین تکلیف شد

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: این واحد تولیدی به دلیل عدم تعیین تکلیف مطالبات بانکی از سوی بانک عامل و عدم رفع سوء اثر از چک‌های برگشتی دچار مشکل شده بود، که در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام شد. دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: دادستانی در راستای تحقق شعار

مطالبات بانکی یک واحد تولیدی در قزوین تعیین تکلیف شد

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: این واحد تولیدی به دلیل عدم تعیین تکلیف مطالبات بانکی از سوی بانک عامل و عدم رفع سوء اثر از چک‌های برگشتی دچار مشکل شده بود، که در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: دادستانی در راستای تحقق شعار سال، تسهیل و رفع موانع تولید در مکاتبه‌ای با بانک عامل خواستار تعیین تکلیف دیون این واحد تولید شد، که در همین راستا بانک مربوطه و شرکت تفاهم نامه‌ای به منظور نحوه بازپرداخت اقساط معوق تسهیلات اعطایی و رفع سوء اثر از چک‌های برگشتی منعقد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت موصوف نیز در مکاتبه‌ای و به پاس تلاش‌ها و پیگیری‌های تمامی مدیران استانی خواستار جذب ۵۰ مددجوی زندان و ۱۵ مددجوی کمیته امداد شد، که در همین راستا مکاتبات لازم به منظور معرفی مددجویان واجد شرایط با اداره کل زندان‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان صورت گرفت.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.