تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 15:49
206 بازدید
کد خبر : 208761

چگونه اطلاعات شخصی خود را از نتایج جستجوی گوگل حذف کنیم

چگونه اطلاعات شخصی خود را از نتایج جستجوی گوگل حذف کنیم

  شاید نمی‌خواهید شماره تلفن، ایمیل، آدرس خانه و سایر جزئیاتتان را برای همه وب مشاهده کنید. در اینجا نحوه ناپدید شدن آنها آورده شده است. سال گذشته، GOOGLE راه‌های ارسال درخواست حذف برای نتایج جستجوی حاوی اطلاعات شخصی را گسترش داد. قبل از این تغییر، افراد برای به دست آوردن نتایج با پاک کردن

 

شاید نمی‌خواهید شماره تلفن، ایمیل، آدرس خانه و سایر جزئیاتتان را برای همه وب مشاهده کنید. در اینجا نحوه ناپدید شدن آنها آورده شده است.

سال گذشته، GOOGLE راه‌های ارسال درخواست حذف برای نتایج جستجوی حاوی اطلاعات شخصی را گسترش داد. قبل از این تغییر، افراد برای به دست آوردن نتایج با پاک کردن داده های حساس مجبور بودند یک نوار بسیار بالا را ببینند. یافتن جزئیات شخصی در جستجوی Google، مانند آدرس خانه یا شماره تلفن، می تواند بسیار ترسناک باشد، اما می توانید برای محافظت از حریم خصوصی خود اقدام کنید.

 

علاوه بر حذف اطلاعات شخصی، گوگل در حال بررسی درخواست‌های حذف برای تصاویر افراد زیر سن قانونی و همچنین هرزه‌نگاری عمیق جعلی و سایر محتوای صریح است. اگرچه پاک کردن نتایج از جستجوی Google صفحات وب را از اینترنت حذف نمی کند، اما یکی از بزرگترین محرک های ترافیک را منحرف می کند.

 

با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که نتایج جستجوی ناخواسته به طور کامل ناپدید شوند. در نتیجه درخواست شما، صفحه وب می تواند از تمام جستجوهای Google حذف شود، فقط جستجوهایی که شامل نام شما هستند یا هیچ یک از موارد فوق. برای اطلاعات بیشتر در مورد ناپدید شدن دیجیتالی و خدماتی مانند DeleteMe، نکات WIRED را در مورد حذف خود از اینترنت بررسی کنید.

 

در زمان اعلام این خبر، میشل چانگ، رهبر سیاست جهانی جستجوی گوگل، نوشت: «دسترسی باز به اطلاعات یک هدف کلیدی جستجو است، اما همچنین توانمندسازی افراد با ابزارهایی که برای محافظت از خود نیاز دارند و حساس و قابل شناسایی بودن خود را حفظ می‌کنند. اطلاعات خصوصی.” رویه‌های جدید می‌توانند در برابر Doxxing مخرب و همچنین درز اطلاعاتی که فقط تهدیدهای ضمنی هستند محافظت کنند.

برای شروع فرآیند حذف، از صفحه پشتیبانی موضوع دیدن کنید، تا نیمه پایین بروید و روی دکمه آبی شروع درخواست حذف کلیک کنید. در ابتدا از شما پرسیده می شود که آیا با صاحبان وب سایت تماس گرفته اید یا خیر. انجام این کار ضروری نیست، بنابراین می توانید فقط روی No, I ترجیح می دهم ضربه بزنید. وقتی Google از شما می‌پرسد که می‌خواهید چه چیزی حذف شود، این گزینه را انتخاب کنید: اطلاعات شخصی، مانند شماره شناسایی و اسناد خصوصی.

 

سپس می توانید مشخص کنید که چه نوع اطلاعات شخصی در جستجوی Google نمایش داده می شود، مانند جزئیات تماس یا گواهینامه رانندگی. این مراحل فقط برای حذف نتایج از وب سایت های زنده است. یک فرم جداگانه برای پر کردن صفحات کش وجود دارد. کادری که نشان می دهد محتوا زنده است را علامت بزنید. سوال بعدی این است که آیا درخواست مربوط به Doxxing است، که گوگل آن را به عنوان “اطلاعات تماس با هدف مخرب، تهدید کننده یا آزاردهنده به اشتراک گذاشته می شود.”

 

پس از آن، گوگل نام کامل، کشور محل سکونت و ایمیل شما را درخواست می کند. شما فقط مجاز به ارسال درخواست حذف برای نتایج مربوط به خود یا شخصی هستید که رسماً نماینده آن هستید.

 

شما می توانید حداکثر ۱۰۰۰ لینک را به طور همزمان ارسال کنید. گوگل آدرس محتوا یا تصویر توهین آمیز را درخواست می کند و شرکت از شما می خواهد نتایج جستجو را در جایی که نشان داده می شود به اشتراک بگذارید. برای دستورالعمل‌های بیشتر در مورد جمع‌آوری این پیوندها، راهنمای Google برای یافتن آدرس‌های اینترنتی محتوا، نشانی‌های اینترنتی تصویر و نشانی‌های اینترنتی صفحه نتایج جستجو را بررسی کنید.

یک اسکرین شات به درخواست خود پیوست کنید که نشان می دهد اطلاعات شخصی شما در کجای صفحه وب ظاهر می شود. در نزدیکی انتهای فرم، از شما خواسته می شود که لیستی از عبارات جستجوی مرتبط مانند نام کامل، نام مستعار و نام خانوادگی خود را به اشتراک بگذارید. این فرصت به شما داده می شود تا قبل از امضا و ارسال درخواست حذف، جزئیات تکمیلی را به اشتراک بگذارید.

 

شما باید یک ایمیل تأیید از Google دریافت کنید که نشان می دهد درخواست حذف دریافت شده است. مشخص نیست چه مدت طول می کشد تا پرونده شما بررسی شود، اما Google زمانی که تصمیم به اقدام یا انجام هیچ کاری گرفت به شما اطلاع می دهد. این شرکت قول می‌دهد که توضیحات مختصری را همراه با رد شدن درج کند و اجازه ارسال مجدد را می‌دهد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.